Writer's pictureIBARBERRI

Ikas Komunitate bat gara!

Updated: Apr 10, 2019

Somos una Comunidad de Aprendizaje

Aurreko ikasturteko azaroan, Ibarberri Eskola Ikas Komunitate batean eraldatzeko prozesu ziragarri batean barneratu zen. Klaustroak erabakia hartu ondoren, familiei aurkeztu genien proiektua.

El pasado noviembre, IBARBERRI se sumergía en un bonito proyecto de formar parte de las Comunidades de Aprendizaje. Una vez tomada la decisión por el claustro, presentamos a las familias nuestro proyecto.

Galderak eta galderak. Guztion zalantzak, kezkak, ilusioak… elkarbanatu genituen.

Preguntamos y preguntamos, debatimos, hablamos, escuchamos atentamente, resolvimos dudas y compartimos miedos y sensaciones positivas.

Eta azkenik bozkatu ondoren, familien %ko 94ak baiezkoa eman zion Ikas Komunitateari.

Al final, con el 94% de los votos de las familias, Ibarberri Eskola se convertía en una Comunidad de Aprendizaje.

AMETSA - Nolakoa da zure ametsetako eskola?

Behin erabakia hartuta gure ametsetako eskola eraikitzeko lehen pausoak eman genituen. Horretarako Komunitate osoa gurekin amestera gonbidatu genuen.

Una vez tomada la decisión, dimos los primeros pasos para empezar a construir el cole de nuestros sueños. Invitamos a toda la Comunidad a soñar con nosotr@s.

eta

Batzordeei esker